close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אילו טעויות הן הכי שכיחות בעת קידום אתרים?

מערכת שורשה ניסן, תשפא18/03/2021

קידום אתרים? אתם יכולים לעבור על הקידום לא מעט זמן, וטעות אחת קטנה תוריד את כל העבודה הקשה

תגיות:
צילום: pexels
אם החלטתם לקחת את המשימה של הקידום על עצמכם, ככל הנראה תעשו לא מעט טעויות. כל טעות שתעשו הקשורה לנושא של קידום אתרים עלולה לעלות ביוקר בדיעבד. מנועי החיפוש לא סלחניים במיוחד לכל מיני טעויות, אפילו אם הטעויות הללו נעשו בתום לב. כך שהמטרה שלכם היא לעשות כל צעד בצורה שקולה ומדודה, על מנת שהוא לא יפגע בקידום של האתר. אתם יכולים לעבור על הקידום לא מעט זמן, וטעות אחת קטנה תוריד את כל העבודה הקשה. שווה לכם להשקיע כמה דקות כדי לדעת איך לבצע את הקידום בצורה יעילה.

אתר שאינו מותאם למובייל
כיום רוב הכניסות לאתר שלכם יתבצעו
דרך המובייל, ורק חלק קטן יתבצעו דרך המחשב הרגיל. כך שעליכם לדאוג שהאתר שלכם יהיה מותאם למובייל עד כמה שאפשר. יש לא מעט בעלי אתרים שנותנים את כל תשומת הלב לנושא הזה, כי זה יכול לעשות את ההבדל. קידום אתרים לא יהיה אפקטיבי אם האתר שלכם לא יהיה מותאם בצורה מושלמת למובייל. כמו שכבר הבנתם מנועי החיפוש בודקים את כל הפרמטרים הללו, והם מענישים על כך.

אתר שלוקח לו זמן לעלות
יכולות להיות מגוון רחב של סיבות שבגינן האתר שלכם עולה באיטיות. אך לא משנה מהי הסיבה, אתם לא צריכים להשלים עם המצב הזה. עליכם להבין כי מבחינת קידום אתרים, המהירות של האתר היא אחד מהפרמטרים הכי חשובים. אם האתר שלכם נטען באיטיות, לא מן הנמנע כי הוא ייענש על כך מבחינת הדירוג שלנו במנועי החיפוש. כך שתמיד תוודאו כי האתר עולה מהר, ואם הוא לא עולה מהר תנסו להבין מהי הסיבה – וגם לתקן אותה.

העתקת תוכן מאתרים אחרים
כל מי שמכיר את התחום של קידום אתרים יודע עד כמה תוכן באתר הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה. אך לא מעט בעלי אתרים בוחרים להעתיק תוכן קיים מאתרים אחרים כדי לחסוך עבודה. העתקת תוכן מאתרים אחרים היא אחת מהטעויות הכי גדולות שתוכלו לעשות. מנועי החיפוש מענישים בצורה מאוד חמורה בעלי אתרים שבוחרים להעתיק תוכן. עליכם לוודא כי כל מאמר שאתם מעלים לאתר הוא מאמר ייחודי שנכתב על ידכם.

לא לדאוג לקישורים יוצאים
בעבר הנושא של קישורים יוצאים לא היה מאוד ברור בכל מה שקשור לנושא של קידום אתרים. אך כיום כל מי שמכיר את העולם הזה מבין עד כמה הקישורים הם חשובים. הקישורים הם חלק בלתי נפרד מההצלחה, ואם לא תדאגו לקישורים יוצאים איכותיים – תתקשו להצליח. אך אם אתם כן תדאגו לקישורים יוצאים איכותיים, אתם תוכלו לראות כיצד ההצלחה נמצאת בהישג יד. זה יכול לקצר לכם את הדרך, ולהביא אתכם לעמודים הראשונים בתוצאות החיפוש.
הוסף תגובה
צילום: pexels
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה